ESPLAI 23/05

MONTIIIISS

Eieiei monteixuxuxuxus

Com esteu encarant la recta final del curs?? segur que bé, confíem en vosaltres cracks, i si no, estem aquí per el que sigui!!

Com sabem que els vostres nivells de dopamina estàn molt alts i no voleu llegir, us hem facilitat la vida i hem preparat un video explicatiu:

https://drive.google.com/file/d/1TshSdnrXXETdhxa_c_gkQzuS1QEmydmv/view?usp=drivesdk

I pels que sou de lletres…

Aquest cap de setmana un altre esplai del chill, al nostre temple, quedem a la lola a les 16:30h, puntuals!! us estarem cronometrant.

I acabem al mateix lloc a les 19:30h, no te pèrdua, som uns genis.

PORTEU FOULARD, QUE ARA EL TENIU RECHULÓN

Aquest dissabte no digerirem un berenar normal, farem un pica pica grupal. i us preguntareu “cóm que grupal?” jejejej aixó és el que volíem escoltar.

Us separarem en els següents grups i abans del esplai, acordareu que portareu dins de la vostra categoria.

GRUP 1 – SALAT

  • Eloi
  • Jan
  • Mar
  • Joan
  • Petru
  • Nelie
  • Aina
  • Rita
  • Roger

GRUP 2 – DOLÇ

  • Bruna
  • Marc
  • Arlet
  • Pere
  • Kai
  • Yuri
  • Victòria
  • Gianella
  • Pol

CADA PERSONA HA DE PORTAR UN MENJAR QUE COMENÇI PER LA LLETRA DEL SEU NOM!!

El moni de contacte és el Pol, així que no li feu ghosting i escriviu-li un missatget si no veniu, marxeu abans o arribeu tardet. +34 601 734 008.

Si heu arribat aquí, heu de envieu pel grup de whats els vostre sticker perferit.

Ens veiem el dissabte macus!!

CANTIIIIIIIIIS

Què taaaaal? Amb ganes d’aquest finde???? Nosaltres siiiiii…. Farem una activitat molt xula que encara no hem fet durant el curs :))))))) Esplai sobre rodes!!!! UEUEUUEUEUEUEU Així doncs, haureu de portar el següent:

  • FOULARD (importantíiiiiisim)
  • PATINS DE LINIA, SKATE, PATINET… tot allò que tingui rodes i sigui fàcil per desplaçar-se…..:)) I PROTECCIONS MOOOOOLT IMPORTANT
  • ganes de passar-s’ho SUUUUEPR BÉEEE

El BERENAR el portarà: EL Kelvin i el Gael☺️☺️☺️

L’hora de quedada és a la LOLA a les 16:30 i la d’arribada a les 19:30 a la LOLA també, com cada dissabte:)

LA MONI DE CONTACTE ÉS LA JÚLIA (+34 644 639 326), d’aquest manera aviseu-la si algún infant no vindrà o hi ha cap inconvenient.

Ens veieeeemmmmmm CANTIIIIIS QUINES GANES jijiijij <33333

INFERNS

Holahola infeeeeeeeeeernsss

Aquest esplai farem us tenim preparades unes activitats molt MOLT PERÒ MOLT XULES per a les que necesitares que absolutamente tothom porti el seu foulard.

Quedarem a la Lola a les 16:30 puntualíssims, i acabarem l’esplai a la Lola també a les 19:30

 

El berenar el portaran el Pau, el Xabi, l’Alba i el Blai. (berenar per a 15-20 panxetes) 

Si no podes venir, venir tard, venir abans o qualsevol cosa per l’estil avisen al Quim (+34 612 25 28 48) o l’Abril (+34 610 17 34 92)

Ens veiem el dissabteee :)

ENGRIIIISSSSSS

Holaaaaaaaaaa Engrisssssss, com ha anat la setmanaaa??? Esperem que súper béeee. Nosaltres us trobem MOOOOOLT a faltar!!! Per això tenim moltíssimes ganes de l’esplai d’aquest dissabte. 

Quedarem a la Lola com sempre a les 16:30h!!! I tornarem a les 19:30h al mateix lloc!

Tambéeeeee en aquest esplai, ens portaran un berenar boníssim: el Biel, l’Olga i el Pol.

Recordeu importantíssim foulards!!!! Us esperem amb moooooltes ganes aquest cap de setmana! No falteu perquè tenim una SORPRESA XULÍSSIMAAAA!!!!

Si no podeu venir, aviseu a la moni de contacte d’aquest trimestre! És la Gara, +34 661645842.

Petonetssss, fins dissabte!!! 

CABIIIIIS

Holaa Cabirooools, com ha anat la setmana?

Espero que hagueu reservat energies per l’esplai de dissabte! com sempre quedarem a les 16:30h a la Lola i acabarem a les 19:30h al mateix lloc.

Portaran berenar: l’Ariadna, l’André i l’Oliver

Recordeu portar foulard!!

Si no podeu venir aviseu a la moni de contacte d’aquest trimestre que es la Kenia (+34 645 695 269)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.