ENGRIIIIIIIIS
HOLAAAAAAA ENGRIIIIIIIIS COM ESTEEEEU???!!!!! esperem que súper bé, tenim moltes ganes de veure-hos a toteees i tots.
Ens veurem aquest dissabte a la Lola a les 16:30 com de costum, i acabarem també al mateix lloc a les 19:30. Aquest cop les encarregades de satisfer els nostres paladars seran la Júlia el José i la Olívia. Recordeu que sigui suficient per 20 infants saludable i variat!!!!! :)
I TAMBÉ IMPORTANT, RECORDEU PORTAR EL FOULAAARDDDD!!!
Si teniu qualsevol inconvenient, arribareu tard o heu de marxar abans, recordeu avisar a la monitora de contacte d’aquest trimestre, la Gara amb el número: +34 661 645 842
Ens veieeeem dissabte amb moltes ganes i energia pel super esplaiii :)))))
CABIROLS
Holaaa cabisss, amb ganes de l’esplai d’aquest cap de setmana??? Esperem que hagueu recarregat pilesss.
Aquest dissabte quedarem a la Lola a les 16:30 i tornarem al mateix lloc a les 19:30.
Els encarregats i encarregades de portar el súper brenar seran la Júlia, Jero, Abril!!!! Recordeu que sigui variat i sostenible.
No us oblideu de portar el foulard!!!!!!
I si teniu qualsevol inconvenient, arribareu tard o heu de marxar abans, recordeu avisar a la monitora de contacte d’aquest trimestre, la Kenia amb el número (+34 645 695 269)
INFERNS
Holaaaaa, com ha anat la setmanaaaaa, esperem que molt bé. Ja teniu les piles carregades per aquest esplai?? Esperem que si perque farem moltes cosetes!!
Punt de trobada
Ens trobarem super puntuals a les 16:30h a la Lola, i acabarem a les 19:30h a la Lola també!!!
Berenaaaaaaaaaar
Aquest dissabte ens portaran un berenar ben bo Pau, Xabi, Jordina i Blai.
Recordeu que el berenar ha de ser suficient per a totes. No volem passar gana!!
ATENCIÓ, FOULARDS!
Que ningú s’oblidi el foulard TOTES amb foulard!!! Qui no el porti que se’n torni cap a casa :(
Alguna complicació?
Si arribeu tard, marxeu abans o qualsevol imprevist avisa’ns!
Aquest trimestre les monis de contacte seran: 
El Quim (+34 612 25 28 48) i l’Abril (+34 610 17 34 92)
BESSIS!!!
Hola, hola! Com ha anat aquesta supersetmanaaaaaa? Esperem que us hagi anat superbé i que hàgiu recarregat molt les piles després d’un cap de setmana lliure. L’esplai d’aquest cap de setmana l’agafem amb molta energia i començarem a sentir la calor de l’estiu i l’energia dels campaments.
Quedarem a la Lola a les 16:30 h i tornarem també a la Lola a les 19:30 h. Les superpersones encarregades de portar-nos el superberenar seran la Cata, la Clàudia i el Karim. Recordeu parlar entre vosaltres sobre què porteu: amb una mica de varietat, fruita, envasos reciclables… ja sabeu el que es diu! ;)
Per últim, només demanar-vos que les que pugueu porteu portàtil, si no, no podrem fer l’esplai que tenim pensat.
Us esperem amb moltes ganes!!! Recordeu que si no podeu venir, arribeu tard o hi ha qualsevol inconvenient, heu d’avisar la Bruna (+34 662 94 45 47).
CAAAAANNNTTTIIIISSSS
Holoolliiii com ha anat la setmana? Heu agafar energies???
Aquest dissabte tenim esplaiii!!! Quedarem a la Lola a les 16.30h i acabarem al mateix lloc a les 19.30h. El berenar el portaran l’Axia i l’Olivia!!
La monitora de contacte d’aquest trimestre serà la Júlia +34 644 63 93 26. Així que si no podeu venir recordeu avisar-la per privat.
Fiiinsss dissabteeee!!! <3
MONTIIIIISS!!!
Bondia moontiis, com va la recta final de curs? Esperem que suuuuper bé!!! Nosaltres amb moltes ganes d’esplai!!
Aquest cap de setmana quedarem a les 16:30 a la Lola i acabarem al mateix lloc a les 19:30!! Suuuuper important per aquest esplai portar el FOULAAARD!!!
Ens portaran el berenar l’Aina i la Mar oleolee!! Us esperem a tots aquest dissabte amb moooltes ganees, però si no podeu venir, arribeu tard o marxeu abans, AVISEU al moni de contacte, que el pobre es sent sol sinó :( +34 601 734 008.
Ens veiem dissabte!!!