EPLAI 02/05/2026

MOOOOOTIIIS

Holaholaa montiiis com va el principi de la setmana bé? Doncs aquest cap de setmana segur que sí!!

Us preguntareu per què… Perquè quedarem a la Lola a les 16:30 i marxarem del mateix lloc a les 19:30. I ens alimentaran la Victòria i el Marc!!

Recordeu portar el foulard que ja va tocant que agafi color brut i no blau radioactiu i moltes ganes!!

I per qualsevol inconvenient escriviu al nostre estimat moni de contacte!! +34 601734008 (POL).

CAAAANNNIIIISSS

Holaa canits!!! Esperem que després de l’excursó tingueu ganes d’un super esplai. 

Quedarem a la lola a les 16:30 i ens podreu recollir al mateix lloc a les 19:30

Aquest serà un esplai especial i la Lila i l’Axia (que porten brenar), només hauran de portar sucs per tots. 

Recordeu portar foulard!!

Si teniu cap inconvenient, aviseu a la monitora de contacte, la Júlia: +34 644 63 93 26. 

EEENGIIISSS

Holaaaa, com esteu engriiss??? Heu recuperat forces de l’última excuuu?? Esperem que si perquè nosaltres venim amb molta energia per fer aquest esplaiiii. 

Quedarem com sempre a la Lola a les 16:30 i acabarem al mateix lloc a les 19:30. El berenar el portaran el Biel, l’Aris i el Salva, recordeu posar-vos d’acord entre vosaltres per no coincidir i tenir una mica de tot per a tothom. 

No oblideu el foulard!!!! 

Si teniu algun inconvenient i no podeu venir súper important avisar a la moni de contacte, la Gara +34 661 64 58 42. 

Ens veiem dissaaaabteee, quines ganes de veure-us a toteees!!!! Una súper abraçada!!!!

INFEEERNSS

klk  inferns!!! Heu recuperat forces de l’última excuuu?? Esperem que si perquè nosaltres venim amb molta energia per fer aquest esplai…. sobre rodeeeeeess!!!! Quedarem a la Lola a les 16:30 i acabarem a les 19:30 a la Lola.  És molt important que porteu bicicleta, patins, skate o patinets o qualsevol cosa que tingui rodes PERÒ que no tingui motor, no val bicing o patinets elèctrics. Si no teniu res podeu  demanar-li a algú alguna cosa (algún familiar o amic.)

Portaran berenar el Bruno, el Jan Bueno, Nil Pou i Marc Minguez.

     Alguna complicació?

Si arribeu tard, marxeu abans o qualsevol imprevist avisa’ns!

Aquest trimestre les monis de contacte seran: 

El Quim (+34 612 25 28 48) i l’Abril (+34 610 17 34 92). 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.