MONTEIXOS
Benvolgudes i benvolguts,
esperem que les festes hagin transcorregut de manera satisfactòria i sense incidències destacables.
L’esplai es desenvoluparà en l’horari habitual, amb inici a les 16:30 h a la Lola Anglada i finalització a les 19:30 h al mateix emplaçament, d’acord amb el que estableix la tradició i el sentit comú.
No cal portar berenar. L’organització assumeix aquesta competència de manera extraordinària.
En cas d’absència, retard o qualsevol modificació de l’assistència, es prega comunicar-ho a l’Eduard Carreras: +34 693 708 277
Sense més assumptes a tractar,
rebeu una cordial salutació.
INFERNSSS
heyy!
Holi holiiiiii estem a tope per a una nova etapa super xula a l’esplai????
Punt de trobada
Per a començar el trimestre amb bon peu, quedarem a la Lola on farem unes activitats espectaculars
S’encarreguen de portar el berenar
Aquest dissabte ens donaran de menjar el Jan Bueno, Xabier Núnez, Clara Serrano i Laura Ortega.
Recordeu que el berenar ha de ser suficient per a totes. No volem passar gana!!
ATENCIÓ!
Hem de portar TOTES foulard!!! Qui no el porti que se’n torni cap a casa >:(
Alguna complicació?
Si arribeu tard, marxeu abans o qualsevol imprevist avisa’ns!
Aquest trimestre la moni de contacte serà la Daniela
+722617093.
CANGRIISSS
Eiii, BON ANY CANGRIS! com han anat les vacances de Nadaaaall? Han estat màgiques?
Aquest dissabte tenim el primer esplai del 2026 i tenim una súper sorpresa! què serà…?
Com sempre quedarem a les 16.30h a la Lola i acabarem al mateix lloc a les 19.30h. El berenar el portaran L’Olívia, el Biel i el Joaquín. Recordeu portar el foulard!
Si no podeu venir o qualsevol cosa recordeu avisar al moni de contacte d’aquest trimestre L’ALEIX (+34 608664870)
Ens veieeemmmm!! Quines ganesssss!
Besiss
Bon any i bones festes!! Esperem que hàgeu descansat molt durant les festes i torneu amb molta energia i ganes. Perquè com sabeu tenim un Bingo i un dinar a organitzar.
Quedarem les 10:30, MOLT PUNTUALS, a la Lola per preparar-ho tot. La compra, les taules, i tota l’organització. A les 16:30 començarem l’esplai i acabarem l’esplai a les 19:30 a la Lola.
Aquest dissabte porta el berenar: Jana, Karim i Benja
Aquest trimestre la moni de contacte serà el Ramon (+34 615 057 362)
CABIIIIIS
Eiiiii, Com heu començat l’any? Contents de tornar a fer esplai?
L’esplai d’aquest dissbate serà un mica diferent, tenim una sopresa per vosaltres!!
Quedarem com sempre a les 16:30h a la Lola i acabarem a les 19:30h al mateix lloc. El berenar el porataran la Sofia, el Guim, la Laia Gásquez i el Jero.
Si no podeu venir, arribeu tard o marxeu dora aviseu a la moni de contacte d’aquest trimestre l’ALBA (+34 620 407 643)